Welkom Gast! [Registreer] :: [Login]
Navigatie

Tutorials

Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

09/05/2017 17:06
gezelligheid kent geen tijd Pfft

08/05/2017 13:14
En weer een.

25/04/2017 15:35
Ohoh een bot in het forum

27/03/2017 13:20
We organiseren een cod2 tournooi op 1.0. Meld je team aan op www.myevilclan.tk!

13/03/2017 11:12
jep ^^


Registreer of log in
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.

Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.

Registreer gratis

Call of Duty Multiplayer
U bent hier: Call of Duty Info → Call of Duty Multiplayer

Call of Duty multiplayer

Call of Duty heeft standaard 12 multiplayer maps, in de patches zijn er totaal 4 mappen bijgekomen. Als je dus patch 1.5 geinstalleerd heb heb je 16 multiplayer mappen om uit te kiezen! In Multiplayer kan je kiezen tussen de Britten, de Amerikanen of de Russen aan de geallieerde kant en de Duitsers aan de andere kant. Je kan verschillende maps spelen. Hieronder vind je een overzicht van de mappen.

Britten

- mp_Chateau
- mp_Depot
- mp_Hurtgen
- mp_Powcamp
- mp_Ship
- mp_Rocket

Amerikanen

- mp_Brecourt
- mp_Carentan
- mp_Dawnville
- mp_Bocage (patch 1.3)
- mp_Neuville (patch 1.3)
- mp_Tigertown (patch 1.5)

Russen

- mp_Harbor
- mp_Pavlov
- mp_Railyard
- mp_Stalingrad (patch 1.4)

Gametypes

Call of Duty heeft standaard 5 gametypes en 1 is erbij gekomen in patch 1.2

Deathmatch

In dit gametype is het ieder voor zich. Het spel is afgelopen als de tijd van het potje verstreken is en/of de score limiet gehaalt is. Als de scorelimiet bijvoorbeeld 50 is dan is het spel over als de eerste speler 50 punten haalt, die is dan ook meteen de winnaar. Als je dood ben kan je direct weer beginnen.

Team Deathmatch

In dit gametype zijn de spelers verdeeld in twee teams, een axis en een allies kant. Het spel is afgelopen als de tijd van het potje verstreken is en/of de score limiet gehaalt is. Als de scorelimiet bijvoorbeeld 100 is dan is het spel over als het totaal van alle spelers in een team 100 punten is. Als je dood ben kan je direct weer beginnen.

Retrieval

Bij retrieval moet het ene team een object terug naar hun basis brengen en het andere team moet dit zien te voorkomen. Een ronde is afgelopen als een team geelimineerd is, als het object naar de basis is gebracht of de ronde tijd is afgelopen. Het winnende team krijgt 1 punt, gelijk spel is bijde 0 punten. Het spel is afgelopen als de tijd van het potje verstreken is (nadat de ronde is afgelopen) en/of de score limiet of de roundlimiet gehaalt is. Als de scorelimiet bijvoorbeeld 10 is dan is het spel over als het totaal aantal punten 10 is (axis + allies). Als de roundlimit 10 is is het spel over zodra een team 10 punten haalt. Het team met de meeste punten is winnaar. Als je dood ben moet je wachten tot de ronde is afgelopen.

Behind Enemy Lines

Een absoluut onmogenlijk gametype waarbij het erop aantkomt om zo lang mogenlijk te overleven en je te verstoppen. Dit word bijna niet gespeeld.

Search and Destroy

In dit gametype zijn de spelers verdeeld in twee teams, een axis en een allies kant. De bedoeling is dat het ene team objecten opblaast en het andere team deze objecten verdedigd. Het winnende team krijgt 1 punt, gelijk spel is bijde 0 punten. Het spel is afgelopen als de tijd van het potje verstreken is (nadat de ronde is afgelopen) en/of de score limiet of de roundlimiet gehaalt is. Als de scorelimiet bijvoorbeeld 10 is dan is het spel over als het totaal aantal punten 10 is (axis + allies). Als de roundlimit 10 is is het spel over zodra een team 10 punten haalt. Het team met de meeste punten is winnaar. Als je dood ben moet je wachten tot de ronde is afgelopen.

Headquarters (patch 1.2)

Een radio spawnt op een willekeurige plaats in de map. Je teams moet de radio overnemen door er bij te gaan staan als er geen vijanden in de buurt zijn. Je team moet de radio verdedigen om punten te verdienen. Een teams krijgt 45 punten voor iedere 45 seconden dat het de radio houdt. De vijandelijke radio vernietigen levert je teams zoveel punten op als dat er over zijn op de reinforcement timer. (bijvoorbeeld als je de radio vernietigd met 16 seconden over op de reinforcement timer, krijgt je team 16 punten). Als je teams de radio verliest zal er een nieuwe radio spawnen op een andere locatie. Als je dood ben spawn je als de reinforcemten timer weer 0 is (deze loopt meestal 45 seconden).

 

Callofduty.nl

Inloggen

Link ons

Partners


Naar Boven

© 2006-2017 Modbase. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer & cookies | Gedragscode