gewoon bar en bar slecht, door het gebrek aan animo stoppen ook veel modders en mappers, want ze kunnen niet meer doorschuiven naar andere, nieuwere cod's
nou ik denk dat mods voor oude cod's ook beetje dood gaat, door het geheel van te veel mods ervoor, animo per mod is gewoon klein, steeds meer mensen spelen liever vanilla, omdat heel veel mods ge
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn. Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.
Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.
Ik ben bezig met een kleine, zwaar simpelle zombiemap om het 'zombiemappen' beter te leren begrijpen. Maar nu heb ik trigger use's in mijn map gezet en scripts bij gemaakt. Wat me nou opviel was dat CoD sommige functies niet uitvoert, zoals radiusdamage, moveto en setorigin. GiveWeapon werkt dan weer wel. Weet iemand waar dit aan ligt of dat deze functies gewoon zijn uitgeschakeld voor zombiemode?
Je kan geen functies 'uitschakelen'. Iemand zou kunnen zeggen dat je simpelweg een nieuwe functie maakt die de oude overschrijft, maar functienamen zijn gereserveerde woorden die je niet mag gebruiken. Nuja, tenminste als de devs dit niet speciaal zo hebben gemaakt (ik heb van deze regel pas door dat het om WaW gaat en niet een of andere mod). Functies uitschakelen zou ronduit belachelijk zijn, dus dat is niet het geval.
De reden waarom radiusdamage niet werkt kan om veel dingen zijn. Misschien wordt deze damage tegengehouden in callback_playerdamage, of misschien hebben zombies te veel HP. Misschien zit er een muur tussen de origin van spelers en de damage, etc...
Moveto's zouden volgens mij zeker moeten werken. Hetzelfde geldt voor setOrigin.
De setOrigin in jouw script werkt niet omdat je incorrecte parameters meegeeft. player setorigin(0,37,1456);
"setOrigin op '0' (waar het een vector verwacht), met parameter '37' en '1456'" Het spel weet niet wat het hier mee moet doen, en ik ook niet. Het verwacht één parameter, een vector. Dus dit wordt: player setorigin((0,37,1456));
De reden waarom moveto niet werkt is omdat je spelers niet kan bewegen. Dit is iets dat in geen elkel cod spel kan en nooit zal kunnen. Hoe je het wél kan doen is als volgt: Je spawnt een model, je linkt de speler aan het model, je beweegt het model.
Zo dus:
GeSHi: C
linker = spawn("script_model",player.origin);
player linkto(linker);
linker moveTo((x,y,z),tijd);
linker waittill("movedone");
linker delete();
Je hoeft in principe een speler niet eerst te 'unlinken' (player unlink();) voor het verwijderen. Dit is overbodig.
Ahah 2 domme fouten van mij
Niet aan gedacht dat coördinaten bij setorigin ook tussen haakjes moesten. En het allerstomste is dat ik die radiusdamage origin in een dikke grote paal heb gezet, zonder te denken dat die paal daar stond. En ik wist dat radiusdamage niet werkt als de origin daarvan in een brush zit. Maar het werkt nu allemaal, bedankt