Welkom Gast! [Registreer] :: [Login]
Navigatie

Tutorials

Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

09/04/2016 12:28
Nog COD2 1.0 spelers?

30/10/2015 11:21
Ah gevonden. Het heet ACADEMY en niet GA

29/10/2015 16:48
Niels kijk maar eens bijvoorbeeld op 84.200.9.11:29020

29/10/2015 09:10
Weet je het zeker? Ik zie die server niet in mijn lijst? Ikzelf heb evil. servers en TOUJANE CRACKED

28/10/2015 18:54
Ja Niels, wij bij Gamers Academy spelen nog volop 1.0. Zoek naar GA servers


Registreer of log in
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.

Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.

Registreer gratis

Laatste Actieve Forumonderwerpen
  Onderwerpen AuteurAntwoorden Laatste bericht
Aparte inputvelden voor mobile devices
Programmeren
chearles3 usselite
05-09-2016 11:12
wil niet compilen
CoD 2 Mapping & Modding
Radio2 Derix
28-07-2016 23:03
problemen met compilen in Windows 10
CoD Mapping & Modding
J8ck8ss3 Niels
28-07-2016 14:27
Licht op trigger doen met Directx7
CoD 2 Mapping & Modding
Radio2 Niels
10-06-2016 22:41
BO3 Modtools!
Mededelingen & nieuws
Niels7 Snipaah
22-05-2016 21:17


Onderwerp bekijken
U bent hier: Forum > CoD Mapping & Modding > Worldspawn Error in Map
 Onderwerp afdrukken
Worldspawn Error in Map
Geplaatst op 16-08-2010 16:05
#1  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
hallo allemaal.

Ik ben zoals jullie misschien al merkte bezig met mp_funhouse. Maar de tijd is gekomen, ik heb de eerste error:
Download broncode  Code
********************
ERROR: SP_worldspawn: The first entity isn't 'worldspawn'
********************



ik heb de .bsp file geopend met notepad en gezocht naar 'worldspawn', maar dat stond er niet in. Dus nu vraag ik, kan ik (bijv met de worldspawn editor hier op de site) zorgen dat er weer een wordspawn in mijn map komt?

alvast bedankt :)


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:07
#2  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5554
Joined: 24.08.06
In je .map moet je zoeken naar worldspawn (die is er niet meer, dus kopieer die van een andere).

Compile daarna opnieuw.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#3  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3792
Joined: 16.04.06
Als je je map bestand opent in kladblok, moet het zo beginnen:
Download broncode  Code
{
"classname" "worldspawn"
// brush 0
{




 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#4  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
maakt het dan nog uit waar te kopieŽren?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:17
#5  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3792
Joined: 16.04.06
"classname" "worldspawn" moet gewoon na het eerste "{" staan en voor "//brush 0". Maakt niet uit of er andere worldspawninstellingen voor of na staan.
 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:19 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 16:38
#6  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Kee dan danke schon


Edit: nu ben ik een heel stuk van m'n map kwijt..
Edit2: alles heeft nu classname trigger_use targetname trig_on. Behalve 5 dingen en daar bestaat mijn map nu uit. De rest is foetsie


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:45
#7  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5554
Joined: 24.08.06
Als je alleen gedaan hebt wat derix zei is het onmogelijk dat je ook maar iets van je map kwijt bent.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:50 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 19:58
#8  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Ik heb het denk ik all. Ik weet ook nie wat er gebeurde... Maja.
Edit: ik heb al mijn muren per ongeluk een "targetname walls" gegeven. Is er een manier om dat gedeelte weg te kunnen halen?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 23:37
#9  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3792
Joined: 16.04.06
Selecteer in de entity kader die targetname en klik dan op de "del key/pair" knop in de entitykader.
 Top modbase.be
Spring naar forum:

Gelijkaardige onderwerpen
Onderwerpen Forum Antwoorden Laatste bericht
Na compilen map compleet zwart CoD 2 Mapping & Modding 4 10-12-2014 23:03
Explosiefe auto's script runtime error CoD 4 Mapping & Modding 6 10-12-2014 23:02
Nieuwe User rechten tot een map Programmeren 11 11-10-2014 15:27
muziek in map CoD 2 Mapping & Modding 9 11-07-2014 18:14
cod2 compile error CoD 2 Mapping & Modding 14 03-03-2014 16:39


Naar Boven

© 2006-2016 Modbase. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer & cookies | Gedragscode