Welkom Gast! [Registreer] :: [Login]
Navigatie

Tutorials

Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

13/11/2014 10:02
Wat voor maps? en welke cod2 versie?

10/11/2014 13:06
Als mensen nog zoeken naar een COD2 server met alleen custom maps join dit ip adress: 86.86.84.118:28960
deze server staat nog niet 24/7 aan maar dat gaat nog wel gebeuren.

03/11/2014 16:03
occasioneel nog eens, maar meer voor eigen plezier

02/11/2014 11:30
en zijn er nog mensen die mappen voor cod2?

28/10/2014 21:12
Ja, ik heb er bijna 1 klaar voor release op cod4 Smile


Registreer of log in
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.

Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.

Registreer gratis

Laatste Actieve Forumonderwerpen
  Onderwerpen AuteurAntwoorden Laatste bericht
32 bit naar 64 bit
Algemene computerhulp
Niels3 Niels
12-11-2014 08:48
Na compilen map compleet zwart
CoD 2 Mapping & Modding
Vertrigo2 dundy
07-11-2014 07:46
Explosiefe auto's script runtime error
CoD 4 Mapping & Modding
GoldUniverse4 GoldUniverse
29-10-2014 12:42
FTP full access
Programmeren
Niels1 Niels
28-10-2014 19:58
Net framework 4.0 + Windows 8.1
Algemene computerhulp
Niels0 Niels
27-10-2014 20:31


Onderwerp bekijken
U bent hier: Forum > CoD Mapping & Modding > Worldspawn Error in Map
 Onderwerp afdrukken
Worldspawn Error in Map
Geplaatst op 16-08-2010 16:05
#1  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
hallo allemaal.

Ik ben zoals jullie misschien al merkte bezig met mp_funhouse. Maar de tijd is gekomen, ik heb de eerste error:
Download broncode  Code
********************
ERROR: SP_worldspawn: The first entity isn't 'worldspawn'
********************



ik heb de .bsp file geopend met notepad en gezocht naar 'worldspawn', maar dat stond er niet in. Dus nu vraag ik, kan ik (bijv met de worldspawn editor hier op de site) zorgen dat er weer een wordspawn in mijn map komt?

alvast bedankt :)


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:07
#2  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5552
Joined: 24.08.06
In je .map moet je zoeken naar worldspawn (die is er niet meer, dus kopieer die van een andere).

Compile daarna opnieuw.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#3  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3787
Joined: 16.04.06
Als je je map bestand opent in kladblok, moet het zo beginnen:
Download broncode  Code
{
"classname" "worldspawn"
// brush 0
{




 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#4  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
maakt het dan nog uit waar te kopieŽren?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:17
#5  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3787
Joined: 16.04.06
"classname" "worldspawn" moet gewoon na het eerste "{" staan en voor "//brush 0". Maakt niet uit of er andere worldspawninstellingen voor of na staan.
 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:19 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 16:38
#6  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Kee dan danke schon


Edit: nu ben ik een heel stuk van m'n map kwijt..
Edit2: alles heeft nu classname trigger_use targetname trig_on. Behalve 5 dingen en daar bestaat mijn map nu uit. De rest is foetsie


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:45
#7  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5552
Joined: 24.08.06
Als je alleen gedaan hebt wat derix zei is het onmogelijk dat je ook maar iets van je map kwijt bent.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:50 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 19:58
#8  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Ik heb het denk ik all. Ik weet ook nie wat er gebeurde... Maja.
Edit: ik heb al mijn muren per ongeluk een "targetname walls" gegeven. Is er een manier om dat gedeelte weg te kunnen halen?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 23:37
#9  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3787
Joined: 16.04.06
Selecteer in de entity kader die targetname en klik dan op de "del key/pair" knop in de entitykader.
 Top modbase.be
Spring naar forum:

Gelijkaardige onderwerpen
Onderwerpen Forum Antwoorden Laatste bericht
Na compilen map compleet zwart CoD 2 Mapping & Modding 3 07-11-2014 07:46
Explosiefe auto's script runtime error CoD 4 Mapping & Modding 5 29-10-2014 12:42
Nieuwe User rechten tot een map Programmeren 11 11-10-2014 15:27
muziek in map CoD 2 Mapping & Modding 9 11-07-2014 18:14
cod2 compile error CoD 2 Mapping & Modding 14 03-03-2014 16:39


Naar Boven

© 2006-2014 Modbase. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer & cookies | Gedragscode