Welkom Gast! [Registreer] :: [Login]
Navigatie

Tutorials

Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

09/05/2017 17:06
gezelligheid kent geen tijd Pfft

08/05/2017 13:14
En weer een.

25/04/2017 15:35
Ohoh een bot in het forum

27/03/2017 13:20
We organiseren een cod2 tournooi op 1.0. Meld je team aan op www.myevilclan.tk!

13/03/2017 11:12
jep ^^


Registreer of log in
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.

Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.

Registreer gratis

Laatste Actieve Forumonderwerpen
  Onderwerpen AuteurAntwoorden Laatste bericht
[Poll] Call of Duty: WOII
Chat Lounge
chearles6 CPTwesley
08-05-2017 13:16
disable weapons
CoD 2 Mapping & Modding
heks3651 Niels
06-05-2017 10:26
ERROR
Andere vragen over CoD: UO
chirola131 Niels
13-02-2017 11:29
Punkbuster error bij Compilen Reflections
CoD 4 Algemeen
mabali8 Niels
13-02-2017 11:22
Ayuda!!..Error de Compilacion
Andere vragen over CoD: UO
chirola132 chirola13
11-02-2017 17:13


Onderwerp bekijken
U bent hier: Forum > CoD Mapping & Modding > Worldspawn Error in Map
 Onderwerp afdrukken
Worldspawn Error in Map
Geplaatst op 16-08-2010 16:05
#1  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
hallo allemaal.

Ik ben zoals jullie misschien al merkte bezig met mp_funhouse. Maar de tijd is gekomen, ik heb de eerste error:
Download broncode  Code
********************
ERROR: SP_worldspawn: The first entity isn't 'worldspawn'
********************



ik heb de .bsp file geopend met notepad en gezocht naar 'worldspawn', maar dat stond er niet in. Dus nu vraag ik, kan ik (bijv met de worldspawn editor hier op de site) zorgen dat er weer een wordspawn in mijn map komt?

alvast bedankt :)


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:07
#2  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5554
Joined: 24.08.06
In je .map moet je zoeken naar worldspawn (die is er niet meer, dus kopieer die van een andere).

Compile daarna opnieuw.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#3  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3792
Joined: 16.04.06
Als je je map bestand opent in kladblok, moet het zo beginnen:
Download broncode  Code
{
"classname" "worldspawn"
// brush 0
{




 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#4  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
maakt het dan nog uit waar te kopieŽren?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:17
#5  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3792
Joined: 16.04.06
"classname" "worldspawn" moet gewoon na het eerste "{" staan en voor "//brush 0". Maakt niet uit of er andere worldspawninstellingen voor of na staan.
 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:19 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 16:38
#6  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Kee dan danke schon


Edit: nu ben ik een heel stuk van m'n map kwijt..
Edit2: alles heeft nu classname trigger_use targetname trig_on. Behalve 5 dingen en daar bestaat mijn map nu uit. De rest is foetsie


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:45
#7  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5554
Joined: 24.08.06
Als je alleen gedaan hebt wat derix zei is het onmogelijk dat je ook maar iets van je map kwijt bent.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:50 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 19:58
#8  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Ik heb het denk ik all. Ik weet ook nie wat er gebeurde... Maja.
Edit: ik heb al mijn muren per ongeluk een "targetname walls" gegeven. Is er een manier om dat gedeelte weg te kunnen halen?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 23:37
#9  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3792
Joined: 16.04.06
Selecteer in de entity kader die targetname en klik dan op de "del key/pair" knop in de entitykader.
 Top modbase.be
Spring naar forum:

Gelijkaardige onderwerpen
Onderwerpen Forum Antwoorden Laatste bericht
ERROR Andere vragen over CoD: UO 2 13-02-2017 11:29
Punkbuster error bij Compilen Reflections CoD 4 Algemeen 9 13-02-2017 11:22
Ayuda!!..Error de Compilacion Andere vragen over CoD: UO 3 11-02-2017 17:13
Na compilen map compleet zwart CoD 2 Mapping & Modding 4 10-12-2014 23:03
Explosiefe auto's script runtime error CoD 4 Mapping & Modding 6 10-12-2014 23:02


Naar Boven

© 2006-2017 Modbase. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer & cookies | Gedragscode