Welkom Gast! [Registreer] :: [Login]
Navigatie

Tutorials

Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

12/01/2018 16:12
Create a topic please

12/01/2018 03:16
Help, installeer de Radiant en open mij niet de campagne of een spelermodus Frown

09/05/2017 17:06
gezelligheid kent geen tijd Pfft

08/05/2017 13:14
En weer een.

25/04/2017 15:35
Ohoh een bot in het forum


Registreer of log in
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.

Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.

Registreer gratis

Laatste Actieve Forumonderwerpen
  Onderwerpen AuteurAntwoorden Laatste bericht
sounds toevoegen aan cod2 mp server
Modbase Requests
vuzqii0 vuzqii
21-01-2018 00:30
Namen van soldaten veranderen (SP)
CoD 2 Mapping & Modding
jackdaw901 Niels
11-01-2018 13:38
model hang in decal texture
CoD 2 Mapping & Modding
Schenk2 Schenk
21-12-2017 18:51
How to set Cod Radiant back to default ver...
CoD Mapping & Modding
stefan2441 Niels
09-10-2017 19:02
Fout Grid
Modbase Requests
stefan2443 stefan244
21-09-2017 16:34


Onderwerp bekijken
U bent hier: Forum > CoD Mapping & Modding > Worldspawn Error in Map
 Onderwerp afdrukken
Worldspawn Error in Map
Geplaatst op 16-08-2010 16:05
#1  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
hallo allemaal.

Ik ben zoals jullie misschien al merkte bezig met mp_funhouse. Maar de tijd is gekomen, ik heb de eerste error:
Download broncode  Code
********************
ERROR: SP_worldspawn: The first entity isn't 'worldspawn'
********************



ik heb de .bsp file geopend met notepad en gezocht naar 'worldspawn', maar dat stond er niet in. Dus nu vraag ik, kan ik (bijv met de worldspawn editor hier op de site) zorgen dat er weer een wordspawn in mijn map komt?

alvast bedankt :)


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:07
#2  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5554
Joined: 24.08.06
In je .map moet je zoeken naar worldspawn (die is er niet meer, dus kopieer die van een andere).

Compile daarna opnieuw.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#3  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3793
Joined: 16.04.06
Als je je map bestand opent in kladblok, moet het zo beginnen:
Download broncode  Code
{
"classname" "worldspawn"
// brush 0
{




 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:10
#4  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
maakt het dan nog uit waar te kopieŽren?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:17
#5  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3793
Joined: 16.04.06
"classname" "worldspawn" moet gewoon na het eerste "{" staan en voor "//brush 0". Maakt niet uit of er andere worldspawninstellingen voor of na staan.
 Top modbase.be
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:19 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 16:38
#6  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Kee dan danke schon


Edit: nu ben ik een heel stuk van m'n map kwijt..
Edit2: alles heeft nu classname trigger_use targetname trig_on. Behalve 5 dingen en daar bestaat mijn map nu uit. De rest is foetsie


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:45
#7  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator


Donator
Posts: 5554
Joined: 24.08.06
Als je alleen gedaan hebt wat derix zei is het onmogelijk dat je ook maar iets van je map kwijt bent.
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 16:50 | Gewijzigd door LazY op 16-08-2010 19:58
#8  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Master

Posts: 876
Joined: 06.03.10
Ik heb het denk ik all. Ik weet ook nie wat er gebeurde... Maja.
Edit: ik heb al mijn muren per ongeluk een "targetname walls" gegeven. Is er een manier om dat gedeelte weg te kunnen halen?


failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps

Edit Your Posts! Use this: th.modbase.be/forum/edit.png

Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
 Top
 
Geplaatst op 16-08-2010 23:37
#9  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3793
Joined: 16.04.06
Selecteer in de entity kader die targetname en klik dan op de "del key/pair" knop in de entitykader.
 Top modbase.be
Spring naar forum:

Gelijkaardige onderwerpen
Onderwerpen Forum Antwoorden Laatste bericht
Testers Gezocht - .map naar .obj converter Algemene vragen 3 24-08-2017 18:37
ERROR Andere vragen over CoD: UO 2 13-02-2017 11:29
Punkbuster error bij Compilen Reflections CoD 4 Algemeen 9 13-02-2017 11:22
Ayuda!!..Error de Compilacion Andere vragen over CoD: UO 3 11-02-2017 17:13
Na compilen map compleet zwart CoD 2 Mapping & Modding 4 10-12-2014 23:03


Naar Boven

© 2006-2018 Modbase. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer & cookies | Gedragscode