gewoon bar en bar slecht, door het gebrek aan animo stoppen ook veel modders en mappers, want ze kunnen niet meer doorschuiven naar andere, nieuwere cod's
nou ik denk dat mods voor oude cod's ook beetje dood gaat, door het geheel van te veel mods ervoor, animo per mod is gewoon klein, steeds meer mensen spelen liever vanilla, omdat heel veel mods ge
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn. Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.
Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.
jensser schreef:
Maar bij de settings als infusion krijg ik steeds dat hij bepaalde tables niet terugvind.
Welke dan?
Als hij ze niet toevoegt: heb je je db-settings correct zodat PHP-fusion aan je databases kan? (inloggegevens, table-naam)
Is de infusion voor de correcte versie van PHP-fusion?
"The thing about quotes from the internet is that it's hard to verify their authenticity." - Abraham Lincoln
"The top gets higher the more that you climb" - Ezio Auditore Da Firenze
Ik denk wel dat website verbinding heeft met mysql, want alle wachtwoorden etc werken.
Bij Systemadmin - Update staat There is no database upgrade available.
En de versie van phpfusion is de laatste nieuwe, light het aan de plugin of aan iets anders?
Of is er een fout in de DB table add dingen van php fusion waardoor infusions niet kunnen querrys uitvoeren? ik had hetzelfde met een andere plugin dus ik deinstaleerde die.
Alvast bedankt.
(Off weet iemand een MYSQL querry maker zodat ik de text van de php in een querry kan maken en die via phpmyadmin uitvoeren)
EDIT: Ik heb nog eens nagekeken en de MYSQL gegevens zijn correct. Heeft root user dus alle permissies.
dat ik VB automatich krijg ADDTABEL en alle informatie zoals VERCHAR, NOT NULL etc die dan deze tables toevoegt zonder php script, maar ik denk dat ik het zelf niet zo goed snap ook niet =D.
Door een of ander probleem wordt er geenenkele table van een phpfusion infusion weggescreven naar db. Weet iemand nog wat het kan zijn?
EDIT waarom staat er # tussen? =D
Geplaatst op 17-01-2012 17:04 | Gewijzigd door Stijn op 17-01-2012 17:04
Die dingen die je post zijn reeds delen van SQL-queries. Verander gewoon de DB_ constanten (zie css_dropdown_menu/infusion_db.php) door hun waarde en zet er CREATE TABLE voor.