@Niels: €250/jaar is zo'n 20€/mnd. Dat bestaat dus uit hosting, domein naam en onderhoud. Redelijk normaal voor zo'n site. Met wat geluk haal je de helft terug uit Google Adsense
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn. Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.
Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.
Maareh, hij is wel in de zon, maar hij laat geen shaduw achter?
failure = knowledge, knowledge = succes Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired. Consciousness, that awful time between naps
Edit Your Posts! Use this:
Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123
Geplaatst op 13-04-2012 14:05 | Gewijzigd door paulix90 op 13-04-2012 14:05
Ik weet niet precies hoe cod2 dat doet met belichting. Want hij zit al in de schaduw zoals je aan dat muurtje ziet..
Ik wilde gewoon even filmpje posten van me eigen gemaakte bewegende vlag, het geeft toch iets meer dynamiek aan een map
Zeer mooi
Nu nog het liedje met die "now wave your flag"
"The thing about quotes from the internet is that it's hard to verify their authenticity." - Abraham Lincoln
"The top gets higher the more that you climb" - Ezio Auditore Da Firenze
Dat is wel even vet gedaan! Even uit mijn hoofd, de 'shadow' optie bij de grafische instellingen in MP zou kunnen helpen. Dat de vlag in ieder geval nog een schaduw maakt. Dat 'effect' wat over de vlag gaat zelf toegevoegd?