|
Geen .map file
|
|
Geplaatst op 17-06-2012 15:40
|

Opgewarmd

|
|
Ik heb van een map (zelfgemaakt) niet meer de .map file.
Wel heb ik de .d3dbsp file.
Is er een mogelijkheid om de .d3dbsp omtezetten naar .map ofzo iets?
Zo niet wat zouden andere suggesties kunnen zijn?
Wat ik kan;
Photoshoppen , Mappen , Scripten , Hosten & B3.
:-) |
| |
| |
|
Geplaatst op 17-06-2012 15:51
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Er zijn vast tooltjes om te decompilen op het internet, maar hieruit komt geen bruikbare .map file. Zoals ik al eerder heb gezegd:
Bovendien, bsp's zijn niet gemaakt om te decompilen dus de output van zo'n tooltje zal verschrikkelijk zijn. Je kan je niet inbeelden hoe slecht die output is. Het verschilt van tool tot tool, maar de output is altijd zo corrupt als de soviet unie. Ken je het spreekword "een naald zoeken in een hooiberg"? Wel, bij gedecompilede bsp's is het "een niet-corrupte brush zoeken in soviet rusland tijdens een sneeuwstorm."
Een gedecompilede map valt quasi niet te fixen, dus vergeet dat het technisch gezien wel kan, maar praktisch gezien enkel maar negatieve doeleinden heeft.
|
| |
| |
|
Geplaatst op 17-06-2012 16:34
|

Master

|
|
HuRRaCaNe schreef:
Een gedecompilede map valt quasi niet te fixen, dus vergeet dat het technisch gezien wel kan, maar praktisch gezien enkel maar negatieve doeleinden heeft.
Het is eigenlijk niet zo heel moeilijk om het te fixen.. het lijkt heel corrupt maar dat valt heel erg mee.
Behalve dan je terrain, want daar maakt de compiler drie hoeken van. En je textures moet je ook opnieuw doen.
Portfolio: http://caleleveld...n.99k.org/
Xfire = cptbadeend
Wild-West Mod 3.0 is uit! |
| |
| |
|
Geplaatst op 17-06-2012 17:04
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
paulix90 schreef:
HuRRaCaNe schreef:
Het is eigenlijk niet zo heel moeilijk om het te fixen.. het lijkt heel corrupt maar dat valt heel erg mee.
Behalve dan je terrain, want daar maakt de compiler drie hoeken van. En je textures moet je ook opnieuw doen.
En heel erg veel van de brushes die niet op grid staan en gedegenereerd zijn. Daarnaast heb je de brushes die zo corrupt zijn dat radiant ze niet kan weergeven, wat je dus een hele hoop miserie geeft bij het compilen.
Ik zou mezelf de moeite en problemen besparen en de map even deftig opnieuw maken in radiant 
|
| |
| |
|
Geplaatst op 17-06-2012 18:46
|

Master

|
|
Als je een beetje verstand heb van map structuren is het niet al te veel werk en kan je er nog heel erg veel mee. 
Portfolio: http://caleleveld...n.99k.org/
Xfire = cptbadeend
Wild-West Mod 3.0 is uit! |
| |
| |
|
Geplaatst op 17-06-2012 18:52
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Tuurlijk, corrupte brushes kan je inderdaad fixen als je weet dat ze corrupt zijn. Het zijn degene waarvan je niet weet dat ze corrupt zijn die problemen geven. Alsook, geen enkele brush staat op grid, dus veel plezier met heel de map opnieuw te maken 
Nabouwen is sneller én beter dan decompilen
|
| |
| |
|
Geplaatst op 18-06-2012 09:26
|

Opgewarmd

|
|
Dank voor de informatie.
Ik zal het het erbij laten.
Map opnieuw maken is de moeite dan niet waard. Het enige wat ik wou is een vernieuwde versie van mijn map maken
Wat ik kan;
Photoshoppen , Mappen , Scripten , Hosten & B3.
:-) |
| |