|
Maar enkele textures verschijnen na (her)openen map ...
|
|
Geplaatst op 29-05-2012 20:37
|

Recruit

|
|
Hallo,
wanneer ik na het saven van mijn map, mijn map terug probeer te openen, kan ik alleen tussen de textures kiezen die in de map zelf gebruikt zijn, dus niet de textures bij een fresh map. =/
Hoe kan dit opgelost worden? Ik heb al gezocht op het internet, maar ik vond niets.
Thanks in advance,
Raf; Darkman2412
|
| |
| |
Geplaatst op 29-05-2012 20:54 | Gewijzigd door HuRRaCaNe op 29-05-2012 20:59
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Dan selecteer je toch gewoon een hele set nieuwe textures uit het "textures" menu bovenaan? Als je dit niet kan, laat me eens zien wat er fout is:
(Java moet geďnstalleerd zijn voor dat dit werkt, je hoeft dit niet te gebruiken, het is wel makkelijk voor ons allen)
http://showmewhatswrong.com/submit/clffI3e8g
|
| |
| |
|
Geplaatst op 29-05-2012 21:02
|

Recruit

|
|
Oh, er is een "Show all" knop onder het Textures menu.. xD
Waarschijnlijk was het zo obvious dat er niemand een topic op het internet van aanmaakte. Dank je!
|
| |
| |
|
Geplaatst op 29-05-2012 21:29
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Normaal klik je niet op "show all", je selecteert de texture uit de map die je wil. Ik weet niet hoe het in cod4 zit, maar in cod1,uo en 2 zie je ook textures van custom maps. Je zou in geen enkel geval tetxures mogen gebruiken die niet standaard in het spel zitten, omdat je dan gewoon textures van anderen gebruikt (dit is moraal fout), maar als andere mensen niet exact dezelfde custom map hebben waar die texture uitkomt zullen ze gewoon "notexture" zien. Dit was althans zo in cod1, uo en 2, geen idee of cod4 komt klagen als je dit probeert te doen. In elk geval is het steeds aan te raden om alleen standaarddingen te gebruiken tenzij je expliciet weet waar je mee bezig bent :). Deze custom textures van andere maps zouden dus ook bij "show all" staan.
Dat gewoon ter informatie 
|
| |
| |
|
Geplaatst op 30-05-2012 06:40
|

Opgewarmd

|
|
Nee cod4 werkt met dat een stukje anders. Custom maps staan dan ook in cod4/usermaps ipv in je main.
|
| |
| |
|
Geplaatst op 30-05-2012 14:33
|

Recruit

|
|
Squire schreef:
Nee cod4 werkt met dat een stukje anders. Custom maps staan dan ook in cod4/usermaps ipv in je main.
Dus ik mag gewoon "Show all" gebruiken?
|
| |
| |
|
Geplaatst op 30-05-2012 15:01
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Darkman2412 schreef:
Squire schreef:
Dus ik mag gewoon "Show all" gebruiken?
Yep Cod4 plaatst blijkbaar alle custom maps (met dus custom textures) in een andere folder - die vermoedelijk niet gewoon tussen alle originele textures geladen worden. Show all mag dus.
Komt nog wel het probleem bij dat in coduo radiant tussen "show all" eigenlijk niet alle textures stonden, dus misschien mis je er een paar, misschien ook niet 
|
| |
| |
Geplaatst op 31-05-2012 20:21 | Gewijzigd door Darkman2412 op 31-05-2012 20:23
|

Recruit

|
|
Ik heb nog even een klein vraagje: kan je een brush kleiner dan 16 units maken, zo ja, hoe?
Dank je!
Edit: nvm, heb het al gevonden 
|
| |
| |
|
Geplaatst op 31-05-2012 20:41
|

Master

|
|
Darkman2412 schreef:
Ik heb nog even een klein vraagje: kan je een brush kleiner dan 16 units maken, zo ja, hoe?
Dank je!
Edit: nvm, heb het al gevonden 
Voor de mensen die ooit de zoekfunctie gebruiken en op deze thread uitkomen waar geen antwoord in staat, er bestaat ergens een knop genaamt 'Grid'. Hierbij kan je de vergroting qua units veranderen. normaal staat deze (geloof ik) op 8, maar deze kan je dus ook kleiner maken, 4, 2, 1, voor meer detail, of groter, 16, 32, 64.
failure = knowledge, knowledge = succes
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Consciousness, that awful time between naps
Edit Your Posts! Use this: 
Voor hulp: PM of Xfire: l4zy123 |
| |
| |
|
Geplaatst op 01-06-2012 18:01
|

Recruit

|
|
Eventjes nog een vraag, waarom geeft hij deze error als ik de fastfile compile?
Code---------------------------
ASSERTION FAILURE... (this text is on the clipboard)
---------------------------
Expression:
(g_streamOutMemory)
("VirtualAlloc returned NULL; may be out of memory") = VirtualAlloc returned NULL; may be out of memory
Module: Z:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty 4\bin\linker_pc.exe
File: C:\trees\cod3-pc\cod3-modtools\cod3src\src\database\db_stream_save.cpp
Line: 508
OK Annuleren
Volgens de error zou het aan te weinig RAM of HDD space te danken zijn, maar ik heb nog genoeg ruimte op men HDD en ong. nog 6GB RAM van de 8 over.
Het lijkt wel of deze error elke twee dagen tevoorschijn komt. Ik had hem 4 dagen geleden ook al, de dag daarna werkte hij. Dan 2 dagen geleden kreeg ik hem ook, gisteren werkte het wel :/
Ik heb al uren gezocht op het internet, maar de fixes lijken niet te werken.
Thanks in advance.
|
| |
| |
|
Geplaatst op 01-06-2012 18:04
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Kan je dat in een nieuwe thread plaatsen? Ik denk dat dit niet echt meer relevant is aan de textures. 
|
| |