|
Assertion failure
|
|
Geplaatst op 01-06-2012 18:06
|

Recruit

|
|
Hallo!
Wanneer ik de fastfile van men map probeer te compilen, krijg ik deze error:
Code---------------------------
ASSERTION FAILURE... (this text is on the clipboard)
---------------------------
Expression:
(g_streamOutMemory)
("VirtualAlloc returned NULL; may be out of memory") = VirtualAlloc returned NULL; may be out of memory
Module: Z:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty 4\bin\linker_pc.exe
File: C:\trees\cod3-pc\cod3-modtools\cod3src\src\database\db_stream_save.cpp
Line: 508
OK Annuleren
Volgens de error zou het aan te weinig RAM of HDD space te danken zijn, maar ik heb nog genoeg ruimte op men HDD en ong. nog 6GB RAM van de 8 over.
Het lijkt wel of deze error elke twee dagen tevoorschijn komt. Ik had hem 4 dagen geleden ook al, de dag daarna werkte hij. Dan 2 dagen geleden kreeg ik hem ook, gisteren werkte het wel :/
Ik heb al uren gezocht op het internet, maar de fixes lijken niet te werken.
Thanks in advance.
|
| |
| |
|
Geplaatst op 02-06-2012 10:47
|

Recruit

|
|
Op één of andere manier stond Skype nog als proces open, deze sluiten loste het probleem op. Maar waarom zou er te weinig RAM zijn als Skype open staat? O_o
|
| |
| |
|
Geplaatst op 02-06-2012 10:51
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Ohja, was vergeten te reageren op deze draad. Ach ja, is nu toch al opgelost.
Sommige programma's gebruiken nu eenmaal veel ram. Sluit eens wat anders af dat evenveel geheugen gebruikt als skype en vergelijk 
|
| |
| |
|
Geplaatst op 24-06-2012 16:26
|

Junior

|
|
Ik had deze error net ook, ik heb alle files opnieuw gedownload en daarna (wel eerst nog 1 keer deze error geven) deed die het gewoon.
Het kan btw niet aan je ram liggen, want eerst kon ik mijn maps gewoon compilen met ongeveer 2 à 1 GB aan ram over.
|
| |
| |
|
Geplaatst op 24-06-2012 16:45
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
V1rU5 schreef:
Ik had deze error net ook, ik heb alle files opnieuw gedownload en daarna (wel eerst nog 1 keer deze error geven) deed die het gewoon.
Het kan btw niet aan je ram liggen, want eerst kon ik mijn maps gewoon compilen met ongeveer 2 à 1 GB aan ram over.
Natuurlijk kan dit wel. Het is niet omdat het bij jou niet zo is dat er bij het hele internet met hetzelfde probleem dit exact dezelfde oorzaak heeft 
|
| |
| |
|
Geplaatst op 24-06-2012 16:53
|

Junior

|
|
HuRRaCaNe schreef:
V1rU5 schreef:
Natuurlijk kan dit wel. Het is niet omdat het bij jou niet zo is dat er bij het hele internet met hetzelfde probleem dit exact dezelfde oorzaak heeft 
Nee maar als het compilen bij mij ook gewoon kan, dan neem ik aan dat het bij hem met meer GB ram het gewoon zou moeten werken?
|
| |
| |
|
Geplaatst op 24-06-2012 18:19
|

Moderator
.gif)
Donator
|
|
Alweer, omdat het bij één iemand zo is wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is.
|
| |
| |
|
Geplaatst op 24-06-2012 21:08
|

Master

|
|
64 vs 32 bit: weet niet exact wat windows doet, maar zou me niks verbazen dan er maar 3 gb adresseerbaar is voor alle 32-bit programmas (zou erg lelijk zijn btw). Zou kunnen verklaren dat je met 2gb in gebruik te weinig geheugen had.
LMGTFY! |
| |