Welkom Gast! [Registreer] :: [Login]
Navigatie

Tutorials

Shoutbox
U dient in te loggen om een bericht te plaatsen.

09/05/2017 17:06
gezelligheid kent geen tijd Pfft

08/05/2017 13:14
En weer een.

25/04/2017 15:35
Ohoh een bot in het forum

27/03/2017 13:20
We organiseren een cod2 tournooi op 1.0. Meld je team aan op www.myevilclan.tk!

13/03/2017 11:12
jep ^^


Registreer of log in
Om gebruik te maken van de volledige functionaliteit van Modbase moet je ingelogd zijn.
Na registratie kan je reageren, onderwerpen starten, projecten toevoegen en nog veel meer.

Dit is volkomen gratis en duurt hoogstens een minuut.

Registreer gratis

Laatste Actieve Forumonderwerpen
  Onderwerpen AuteurAntwoorden Laatste bericht
How to set Cod Radiant back to default ver...
CoD Mapping & Modding
stefan2441 Niels
09-10-2017 19:02
Fout Grid
Modbase Requests
stefan2443 stefan244
21-09-2017 16:34
Radiant Change layout
Modbase Requests
stefan2440 stefan244
13-09-2017 17:46
Testers Gezocht - .map naar .obj converter
Algemene vragen
CPTwesley2 CPTwesley
24-08-2017 18:37
disable weapons
CoD 2 Mapping & Modding
heks3653 Niels
12-07-2017 13:19


Onderwerp bekijken
U bent hier: Forum > CoD 4 Mapping & Modding > Cod4 SP-AI wil niet lopen
 Onderwerp afdrukken
Cod4 SP-AI wil niet lopen
Geplaatst op 24-01-2016 19:16
#1  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Opgewarmd

Posts: 65
Joined: 25.04.09
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een Call of Duty 4 Sp map en ik heb een paar tutorials gevolgd hoe je bots (AI) moet laten lopen of opdrachten moet geven bijv deze link : http://modsonline...d-456.html ... en ik heb het presies gedaan zoals het daar staat. Als ik de map compile staat de bot wel in de map maar hij beweegt niet en krijg ook geen error's via console of iets

Waar kan dit aan liggen?? ik had het probleem ook al in Windows 7, 8.1 en nu ook in Windows 10

Mvg

Dennis


Opel Astra G Opc II Turbo
 Top
 
Geplaatst op 25-01-2016 13:05
#2  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Moderator

Posts: 2389
Joined: 05.08.08
Plaats je script
 Top www.codevilclan.tk
 
Geplaatst op 26-01-2016 18:14 | Gewijzigd door usselite op 26-01-2016 19:16
#3  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Opgewarmd

Posts: 65
Joined: 25.04.09
Download broncode  Code
main()

{

maps\_load::main();

thread door();

}
door()

{

 door = getent("door", "targetname"); //finds the door

 door_trigg = getent("door_trigg", "targetname"); //finds the tirgger

guy = getent("guy", "targetname"); //finds the actor

node_one = getnode("node", "targetname"); //finds the node

door_trigg sethintstring( &"Press_THE_USE_KEY_TO_OPEN_DOOR" ); //make a text to pop up when player touches trigger

 door_trigg waittill("trigger");  //script will wait untill trigger is activated

door_trigg delete(); //deletes the trigger

door ConnectPaths();//makes door be not and obstacle between the nodes that the AI will follow

door rotateYaw( 120, 3, 0.5, 2 );//makes the door move

guy setgoalnode(node_one);// makes Actor go to node

}

en gewoon nog het basic script dus alleen,

main()

{

maps\_load::main();

}




en ook bij het script van de standaart cod4 test map doetie het ook niet maar ook als ik al een bestaande map download en die compile lopen die bots ook niet meer...


Opel Astra G Opc II Turbo
 Top
 
Geplaatst op 26-01-2016 20:06
#4  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Admin

Posts: 3792
Joined: 16.04.06
Ik heb je script niet nagekeken, want anders zou je waarschijnlijk wel een script error krijgen als er echt een fout in zit.

Staan je pathnodes niet te ver uit elkaar? En heb je die bij het compilen laten verbinden met elkaar.

Test dat anders eens met een vijandelijke NPC. Die zou dan vanzelf wat moeten rondlopen als hij je ziet.
 Top modbase.be
 
Geplaatst op 26-01-2016 21:20
#5  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Opgewarmd

Posts: 65
Joined: 25.04.09
nee pathnode's staan vrij dicht bij elkaar (in het midden van elk vakje) en de vijand blijft ook stil staan ik heb ook via het compilen inderdaad connect pathnode's aanstaan en ook in game al geprobeerd via het console /Cg_connectpathnodes 1 maar echt niks helpt :l

p.s

Ik heb een map gedownload die door iemand anders gemaakt is en daar lopende bots ook niet (en bij de rest van de mensen wel...)


Opel Astra G Opc II Turbo
 Top
 
Geplaatst op 26-01-2016 22:01 | Gewijzigd door xforcedude op 26-01-2016 22:09
#6  Bericht afdrukken
Avatar van gebruiker

Opgewarmd

Posts: 65
Joined: 25.04.09
Het probleem is op gelost!!!! op een of andere manier ondersteunt modtools 64bit niet dus heb een update tool gevonde er voor!!

Het bestand moet in

\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\bin\CoD4CompileTools worden geplaats en als het goed is ondersteunt hij dan ook 64x

Bedankt voor de hulp

Download link --> http://www.modbas...-info.html

Mvg

Dennis


Opel Astra G Opc II Turbo
 Top
Spring naar forum:

Gelijkaardige onderwerpen
Onderwerpen Forum Antwoorden Laatste bericht
wil niet compilen CoD 2 Mapping & Modding 3 28-07-2016 23:03
trigger use_touch en use werken niet CoD 2 Mapping & Modding 3 01-08-2014 17:39
kan brushes niet selecten CoD 2 Mapping & Modding 7 02-07-2014 22:24
Kan het water texture niet zien :( CoD 2 Mapping & Modding 6 30-06-2014 08:41
krijg zijkant brug niet gevuld met brush CoD 2 Mapping & Modding 10 27-06-2014 19:50


Naar Boven

© 2006-2017 Modbase. Alle rechten voorbehouden. Disclaimer & cookies | Gedragscode